97412410 / Fredrik@concom.no
Etablerte et unikt samarbeid mellom Oslo sentrums Handelsforeninger som ikke har blitt gjort før. Vi la et meget godt grunnlag for å gjenta kampanjen i 2022 med enda bedre resultater. Alt dette på tross av at Oslo hadde strenge koronarestriksjoner og først åpnet opp lørdag klokken 16:00 siste dagen i kampanjeperioden. Tenk hva vi kunne levert om festivalperioden hadde vært i et normalår! Økningen på lørdag isolert var på 16 %, og det ville vært normalt å tro at en tilsvarende økning eller mer ville vært de andre dagene om det ikke hadde vært strenge Covid-19 restriksjoner under det meste av kampanjen. Dette viser hvor godt en kanalmiks som fokuserer på fysiske opplevelser og nærhet til brukerne i samspill med digitale kanaler som er med på å forsterke og øke effekten til de fysiske møtene, kan gi en enorm effekt av kampanjemidlene. Se lenke for film: https://www.facebook.com/OsloByfestival/videos/396926915279018/